Beta Ulaganja d.o.o.

Beta Ulaganja d.o.o.

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Sed non accumsan massa, consequat venenatis est. Duis neque dui, porta a pellentesque quis, tempor eu ipsum. Curabitur gravida purus at elit bibendum, et placerat orci f
Beta Ulaganja su o investiranju u Jadranku d.d.

Beta Ulaganja su o investiranju u Jadranku d.d.

Beta Ulaganja su odluku o investiranju u Jadranku d.d. donijeli na temelju pozitivne investicijske analize i strateške odluke o jačanju ulaganja u turizam. U narednim godinama Beta ulaganja u Jadranku d.d. planiraju uložiti znatna sredstva u razvoj te t

novosti

Autor: beta ulaganja

Mali Lošinj proglašen najuspješnijom destinacijom ljetnog odmorišnog turizma

Na 11. Danima hrvatskog turizma održana je i dodjela turističkih priznanja za najbolje pojedince iz turističkog sektora i turističke destinacije. Jedan od dobitnika je i Mali Lošinj, koji je proglašen najuspješnijom destinacijom ljetnog odmorišnog turizma.

Uz zanimljiva predavanja, edukativne radionice i okrugle stolove na kojima su sudjelovali vodeći hrvatski i svjetski turistički stručnjaci, u sklopu Dana hrvatskog turizma na otoku Hvaru dodijeljene su prestižne turističke nagrade. Jedno od priznanja osvojio je Mali Lošinj, koji je u konkurenciji s Rovinjem i Porečom, proglašen najuspješnijom destinacijom ljetnog odmorišnog turizma. Vrijedno priznanje osvojila su i dva hotela hotelskog brenda Lošinj Hotels & Villas. U kategoriji najboljeg wellness hotela drugo mjesto pripalo je Vitality Hotelu Punta, a isto mjesto zauzeo je i Boutique Hotel Alhambra u kategoriji Stories, Croatian Unique Hotels.

Ovogodišnje izdanje najvećeg skupa turističkih djelatnika u Hrvatskoj, održano je 24. i 25. listopada uz potporu Grada Hvara i Turističke zajednice Grada Hvara, koji u 2018. obilježavaju 150 godina organiziranog turizma. Organizatori skupa Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora pobrinuli su se da dvodnevni program DHT-a bude zastupljen aktualnim temama iz turističkog sektora. Neke od tema, koje je moglo čuti više od 1800 sudionika iz turističkog sektora te poslovnog i društvenog života Hrvatske, bile su odnos filmske industrije i turizma, izgradnja Hrvatske kao nacionalnog brenda, Hrvatska kao nova gastro ikona u Europi te vidljivost i promotivna važnost turističkih blogera.