Beta Ulaganja d.o.o.

Beta Ulaganja d.o.o.

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Sed non accumsan massa, consequat venenatis est. Duis neque dui, porta a pellentesque quis, tempor eu ipsum. Curabitur gravida purus at elit bibendum, et placerat orci f
Beta Ulaganja su o investiranju u Jadranku d.d.

Beta Ulaganja su o investiranju u Jadranku d.d.

Beta Ulaganja su odluku o investiranju u Jadranku d.d. donijeli na temelju pozitivne investicijske analize i strateške odluke o jačanju ulaganja u turizam. U narednim godinama Beta ulaganja u Jadranku d.d. planiraju uložiti znatna sredstva u razvoj te t

novosti

Autor: beta ulaganja

Pad turističkog prometa u RH mogao bi doseći i 70 posto

InterCapital i HD Consulting proveli su analizu o stanju u turističkom sektoru. Posebna pozornost posvećena je vodećim domaćim kompanijama, uključujući i Jadranka Grupu, a koje su u 2019. imale oko 1 milijardu eura poslovnog prihoda u Hrvatskoj.

Prema procjenama iz analize „Hrvatski turistički sektor – Može li se nositi s koronavirusom?“, Hrvatsku očekuje pad turističkog prometa od 60 do 70 posto, pad prihoda od 70 do 80 posto te pad zaposlenosti od 30 do 50 posto. Analiza pokazuje da su najjače hrvatske turističke kompanije, kao što je Jadranka, već poduzele brojne operativne i strateške mjere kako bi umanjile utjecaj krize nastale uslijed koronavirusa.

U dosadašnjim krizama, turistički sektor se na globalnoj razini relativno uvijek brzo vraćao na razine pretkriznog razdoblja. Neizvjesnost ove situacije leži u restrikcijama vezanim za putovanja, ali i potencijalnim promjenama u ponašanju i preferencijama turista, koje bi mogle dodatno otežati oporavak turističkog sektora. U tom aspektu Hrvatska kao auto-destinacija ima prednost, s obzirom na činjenicu da će turisti, barem do pronalaska cjepiva, htjeti kontrolirati što više elemenata putovanja.

Ono na što bi hotelijeri trebali obratiti posebnu pozornost su promjene u ponašanju i navikama gostiju te se prema tome fokusirati na primjene novih marketinških pristupa i ciljano oglašavanje s fokusom na mlađu populaciju, pokazuju rezultati analize InterCapitala i HD Consultinga. Uz to, preporučljivo je poboljšanje mjera osobne zaštite i higijene u hotelima, postrožene operativne procedure i automatizacija procesa. Bitno je također naglasiti da bi, uslijed zabrana i ograničenja putovanja, pad noćenja i dolazaka mogao biti dugotrajan te utjecati na poslovne i financijske rezultate čak i u 2021. godini.