Beta Ulaganja d.o.o.

Beta Ulaganja d.o.o.

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Sed non accumsan massa, consequat venenatis est. Duis neque dui, porta a pellentesque quis, tempor eu ipsum. Curabitur gravida purus at elit bibendum, et placerat orci f
Beta Ulaganja su o investiranju u Jadranku d.d.

Beta Ulaganja su o investiranju u Jadranku d.d.

Beta Ulaganja su odluku o investiranju u Jadranku d.d. donijeli na temelju pozitivne investicijske analize i strateške odluke o jačanju ulaganja u turizam. U narednim godinama Beta ulaganja u Jadranku d.d. planiraju uložiti znatna sredstva u razvoj te t

novosti

Autor: beta ulaganja

U Hrvatskoj boravi 160 tisuća turista, najviše u Istri i na Kvarneru

Najviše noćenja ostvareno je gosti iz Njemačke, Hrvatske i Poljske. Iako su rezultati slabiji nego u istom razdoblju, kampovi bilježe dobru popunjenost, a među njima su i kampovi s otoka Lošinja.

Od 1. do 15. rujna u Hrvatskoj je ostvareno više od 340 tisuća dolazaka i 3,2 milijuna noćenja, što je 40 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju mjereno noćenjima. Od ukupnih 3,2 milijuna noćenja, oko 900 tisuća noćenja je ostvareno u nekomercijalnom segmentu, a riječ je o noćenjima vikendaša. U dosadašnjem dijelu rujna najviše je noćenja ostvareno s tržišta Njemačke, Hrvatske, Poljske, Slovenije, Češke te Austrije. Po vrstama smještajnih objekata najviše noćenja bilježe privatni iznajmljivači, zatim slijede kampovi pa onda hoteli.

Na otoku Lošinju su u prvom dijelu rujna realizirali akciju ferry free za kampiste. Ferry free akcija gostima omogućuje besplatan trajekt, a benefite ove kampanje iskoristili su gosti koji su u kampovima ostvarili otprilike 6 tisuća noćenja. Inače, u prvih 14 dana rujna u kampovima na Lošinju bilo je 1.300 gostiju, a u hotelima oko 500 gostiju.