Lošinj i Cres dobitnici su nagrade „Simply the Best za kvalitetu, inovativnost i kreativnost u turizmu

Ovaj put riječ je o nagradi „Simply the Best“, koju su turističke zajednice Lošinja i Cresa osvojile za zajednički projekt „Via Apsyrtides“, a kojom Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i specijalizirani turistički magazin „Way to Croatia“ nagrađuju kvalitetu, inovativnost i kreativnost u turizmu. Osvajanjem ove nagrade, popularne otočke destinacije Lošinj i Cres, nastavljaju jačati svoju stratešku suradnju na pozicioniranju dvaju otoka te pronalaženju novih potencijala za obogaćivanje turističke ponude cjelokupnog područja.
Nagrada „Simply the Best“ tradicionalno se dodjeljuje već 14 godina u nizu, a turističkim zajednicama Lošinja i Cresa dodijeljena je za projekt „Via Apsyrtides“, koji je ujedno plasiran kao jedan od najboljih pet u kategoriji „Novi projekt u turizmu“. Riječ je o sustavu pješačkih obilaznica koje povezuju dva otočka grada te prezentiraju prirodne i kulturne atrakcije Lošinja i Cresa koji su zajednički već čvrsto etablirani kao jedna od najpoželjnijih outdoor destinacija na Mediteranu. Dodatnu potvrdu jedinstvenosti otoka Lošinja, ali i zajedničkih napora svih aktera uključenih u jačanje prepoznatljivosti Otoka vitalnosti potvrđuje i činjenica kako je Turističkoj zajednici Grada Malog Lošinja dodijeljena posebna nagrada za Najbolju destinaciju jadranskih otoka.
Uspješnosti turističkog pozicioniranja otoka Lošinja i Cresa, osim nagrada, u prilog idu i rezultati koji su i ove godine na visokoj razini, a postignuti su ponudom ekskluzivnog hotelskog smještaja, najboljeg wellnessa i vrhunske gastronomije, raznih vanjskih aktivnosti te inovativnih kreativnih rješenja poput wellness i gastro događanja u režiji LH&V-a te outdoor projekata kao što je „Via Apsyrtides“. Svi akteri , uključujući i Jadranka Grupu, podržavaju turističke zajednice Lošinja i Cresa kao vrijedne partnere u daljnjim projektima koji za cilj imaju jačanje gospodarske i turističke konkurentnosti Lošinja i Cresa.